Az M43 az M1, M0, M5 autópályák folytatásaként hozza-viszi a fejlett Nyugat-Európa és a Balkán közötti, elsősorban teherforgalmat. A hangsúly a teherforgalmon van. Ha az aszfaltos pályaszerkezet ennyire nem bírja ezt a forgalmat, ami itt bebizonyosodott, akkor nyilván a beton felé kell fordulni.
Az előkészítők a mai bonyolult jogi, pénzügyi környezetben már annak is örülnek, hogy egy változatra nagy nehezen megszületik az építési engedély. Dehogy veszik magukra annak összes nyűgét, hogy az engedélyt módosítsák! Ezen múlnak dolgaink.
A szegedi aszfalton 10-20 cm-es (és nem mm-es) nyomvályúk jöttek létre, az alap is több helyen tönkrement. Van, amely felületről a kiemelt szegélyen át kifolyt, kitúródott a képlékeny massza a kerekek sávjából.
A Vidékfejlesztési Minisztérium, a Magyar Hidrológiai Társaság, az Agrárkamara,
és a Magyar Mérnöki Kamara Vízgazdálkodási és Vízépítési Tagozata hívta a szakembereket a vízgazdálkodás változásait és korszerűsítési folyamatait tárgyaló konferenciára.