
A WHO – az Egészségügyi Világszervezet - megjelentette a „Globális helyzetjelentés a közúti közlekedésbiztonság 2015” című kiadványát, mely a dolgozat alapja. A benne található adatok képezik a jelen elemzés alapját. Valószínűen sokkal lazább a kapcsolat a sebesség és a halálestek között, mint ahogyan ma gondoljuk.
Nagyon eltér az európai gyakorlattól a német sebességszabályozás, melyre hivatkozva ellehetetlenülhet a hazai sebességcsökkentési igyekezet. Mivel Európában legjobbak a svédek és az angolok, az ő gyakorlatuk megismerése, is segíthet a hazai baleseti statisztika javításán.
A svéd és az angol gyakorlat megismeréséhez sem kellenek tömegek! A KTE svéd és angol társszervezete segíthetne megtalálni azt a néhány specialistát, akik felvilágosíthatnának bennünket. Beutaztatási költségükre forrást szponzor vagy pályázati út a lehetséges.
Az előbbiek után hazai sebességszabályozási konferenciát kellene tartani, melyet követően rögzíthető lenne egy védhető program, melynek be nem tartása miatt megjelölhetők lennének az esetleg gáncsolódó, szabotáló felelősök is.Jó lenne tudni, hogy ez az autópályás hálózatuk hány százalékát érinti. Mégis jobb a fajlagos értékük, mint a miénk.
A tanulmány itt olvasható>> A
Nyomtatás
Hozzászólás beküldéséhez lépjen be felhasználónevével. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó,
itt regisztrálhat!
Bővebben kifejtené véleményét? Írását küldje el szerkesztőségünk e-mail címére.
|
|