
A MMK Közlekedési Tagozata 2015. szept. 30-án mutatta be az ún. Gyorsút nevű ÚME tervezetet
Dr. Rigó Mihály okl. erdőmérnök, okl. építőmérnök alábbi véleménye ezzel kapcsolatos, és az ott elhangzottakon alapul.
Szerinte újra kellene gombolni a mellényt, kezdve a KTSZ-ával. Az itt bemutatott terv tűzoltás jellegű, csak a káoszt fokozza.
Az újragombolást csak szakmai vitában tudja elképzelni, ezért kérem azt, hogy a Közlekedési Tagozat honlapján legyen helye a témával kapcsolatos véleményeknek!
Jelenleg a főutak és az autópályák között túl nagy a távolság, melynek csökkentésére számtalan kísérlet történt az elmúlt fél évszázadban. A legújabb próbálkozás az ún. „M-gyorsút”, melynek útügyi műszaki leírás tervezetét nem régen mutatták be a Makadám Klubban. A dolgozat írója ezek helyett a 2*2-sávos osztott pályás utat ajánlja körforgalmú szintbeli csomópontokkal. Ez egyszerű burkolatszélesítéssel és a külön szintű csomópontok kiépítésével autópályává alakítható, ha lesz rá valódi igény. A javaslat igazodik Magyarország rendkívüli eladósodottságához, miként igazodik a hazai egészségügy és oktatásügy is. A vélemény itt olvasható>>
Nyomtatás
Hozzászólás beküldéséhez lépjen be felhasználónevével. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó,
itt regisztrálhat!
Bővebben kifejtené véleményét? Írását küldje el szerkesztőségünk e-mail címére.
|
|