
Mióta van ember és van Tisza, az ember azt hosszában is és keresztben is használja. A folyó a hajózással segíti, hídhiány esetén pedig a mozgásunkat, akadályozza. Ezek a használati irányok összefüggnek. A szegedi Déli-hídról gondolkozik dr. Rigó Mihály okl. erdőmérnök,
okl. építőmérnök
Véleménye szerint közúti hidat kell építeni – vasúti vágány nélkül - a Nagykörút folytatásában. A nemzetközi vasúti teherforgalmat nem kellene bevezetni Szeged belvárosába, közvetlenül a klinikai és az egyetemi fejlesztési területek mellé!
Nem lenne szabad megismételni egy korábbi súlyos döntési hibát. Nem lenne szabad megismételni azt a fals döntési folyamatot sem, amely nagyon sokban hasonlít a maihoz.
Korábban a szegedi Bertalan-híd csak úgy épülhetett meg, hogy a városnak - mintegy cserében - el kellett tűrni azt, hogy a Balkán irányú közúti teherforgalom átgázoljon Szeged belterületén. Azonban nem csak Szegedén, hanem a Szeged és Nagylak közötti településfüzérén is, rengeteg szenvedést és nehezen, vélhetően majd nagy költséggel helyrehozható kárt okozva ezzel a téves döntéssel. A tanulmány itt olvasható>>
Nyomtatás
Hozzászólás beküldéséhez lépjen be felhasználónevével. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó,
itt regisztrálhat!
Bővebben kifejtené véleményét? Írását küldje el szerkesztőségünk e-mail címére.
|
|