
E kérdést vizsgálja a Szegeden élő dr. Rigó Mihály okl. erdőmérnök és okl. építőmérnök.
A dolgozat írója korábban leírta a szegedi Indóház tér mai helyzetét és Nagyállomás társégének egy lehetséges fejlesztést. Mely itt olvasható el: A Nagyállomás térsége azért fontos, mert nagyon közel van a tervezett Tisza-hídhoz, és az ehhez kapcsolható fejlesztésekhez. A beruházást megelőző döntési folyamat a közepén tart. Nagyon fontos lenne, hogy szakszerű és ne kényszeres döntések szülessenek ebben a város jövőjét hosszú távra meghatározó ügyben. A nem szegedi olvasók segítésére két kép a buszpályaudvar mai a javasolt környezetéről. A szegedi Mars tér és környezete:  A Mars tér, az új piaccal és a beszorult mai buszpályaudvarral, a tér sarkában, a szegedi Nagykörút mellett. A szegedi Rókusi-pályaudvar és környezte:  A javasolt fejlesztési területen látszik a vasutasok sportpályája, a tó melletti nagy szürke téglalap pedig a zsugorodó forgalmú pláza. A kettő között pedig az 5 sz. főút fut. Ennek a harmadik körúttal alkotott csomópontjában működik Szeged legnagyobb teljesítményű jelzőlámpás körforgalma. A tanulmány itt olvasható>>
Nyomtatás
Hozzászólás beküldéséhez lépjen be felhasználónevével. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó,
itt regisztrálhat!
Bővebben kifejtené véleményét? Írását küldje el szerkesztőségünk e-mail címére.
|
|