
A Harmadik fejezetben dr. Rigó Mihály okl. erdőmérnök, okl. építőmérnök a mostani összeállítással kiegészíti a korábbi írásomat.
A szerző holland példát hoz. Az elv pedig: egy útszakasz minden rész-szakaszához az oda illő úttípust kell hozzárendelni. A következőkben a szerző azt szeretné egy holland példán - az N50-es úton - keresztül bemutatni, hogy ugyanazon az úton is lehetnek teljesen különböző úttípusok egymás után, egymáshoz kapcsolódva. Ha úgy tetszik teljesen eltérő mintakeresztszelvényű szakaszok sorozata létezik, tehát létezhet is. Nálunk is. A magyar gyakorlat erre az útszakaszra valószínűen egyetlen mintakeresztszelvényt használna, mely hol szoros, hol lötyögő lenne, sehol sem illeszkedne.
Az N50 két autópálya között van úgy, hogy még egy harmadik autópálya folytatásába is esik. A cikk itt olvasható>>
Nyomtatás
Hozzászólás beküldéséhez lépjen be felhasználónevével. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó,
itt regisztrálhat!
Bővebben kifejtené véleményét? Írását küldje el szerkesztőségünk e-mail címére.
|
|