Felhasználónév: Jelszó:
Regisztráció
Mernokport.hu
Mérnökkapu.hu Szakma A tényekhez igazodó úthálózat-fejlesztésért II.
2014-11-04 09:18

A tényekhez igazodó úthálózat-fejlesztésért II.

|

Dr. Rigó Mihály okl. erdőmérnök okl. építőmérnök tanulmányának folytatása.

A legfontosabb hazai tény 2014-ben is a hatalmas államadósságunk, pénztelenségünk.
A rögtön ez után megemlítendő szintén hazai tény az ehhez egyáltalán nem igazodó, ezt szinte figyelmen kívül hagyó, mondhatni erőltetett, rendkívül költséges gyorsforgalmi úthálózat-fejlesztési terv.

Már most kilógunk a Közép-európai környezetünkből az előrefuttatott autópálya-fejlesztésünkkel! Azt sem lehet nem leírni, hogy az az autópálya hálózat semmiben sem illik sem a tönkretett magyar iparhoz, sem a tönkretett magyar mezőgazdasághoz.

Ezek az utak nem szolgálják Magyarország harmonikus területfejlesztését! Természetesen tudok azokról az igyekezetekről, melyek ennek az ellenkezőjét igyekeznek bizonygatni! Az egyetlen, amihez illik az a nyugati multik érdeke, melyek el akarnak rajtunk keresztül jutni a Balkánra. Ennek kiszolgálását miért hívjuk magyar úthálózat-fejlesztésnek? Ez a hálózat kiszolgálja az előbbin túl még a magyar főváros érdekét, annak városállammá válását, az egyetlen városból álló ország rémképét, a 4-5 milliós főváros ideológiáját egy 8-10 milliós országban! Ez a hálózat nem csökkentette a vidék és a főváros elszakadását, hanem növelte! Olyan erőforrás szivattyú lett, mely kiszedi a vidékből azt, ami még kiszedhető.

 

A tanulmány itt olvasható>>

 

 

 

Nyomtatás
Hozzászólás beküldéséhez lépjen be felhasználónevével. Amennyiben még nem regisztrált felhasználó, itt regisztrálhat!

Bővebben kifejtené véleményét? Írását küldje el szerkesztőségünk e-mail címére.

Ehhez az íráshoz még nem érkezett hozzászólás.
További események »
Rovat legfrissebb hírei
  • Francia többsávos, koncentrikus körforgalmak »
  • Különböző úttípusok egymást követő sorozata egyazon úton »
  • Sávszámok és sebességek a holland A2 autópályán »
  • Újrapozicionálás vagy a káosz elmélyítése? »
  • Tisza és árvizei »
  • A tervezési sebességről a szolgáltatási színvonalra helyezzük át a súlypontot »
  • Az elkerülő utakért, a környezeti kapacitásért »
  • Az autómentes Tisza-partért »
  • Egy párbeszéd kezdete? »
  • Nem kellett volna inkább disztingválni? »
  • A vízgazdálkodás XXI. századi stratégiája »
  • Vélemény a Gyorsút nevű ÚME tervezetről »
  • Hajókázna-e ma Vedres István a Tiszán? »
  • A Szeged–Makó tram-train »
  • A szegedi Déli-hídról »
  • Az építő és a romboló Tisza »
  • Szegedi árapasztó csatorna és az első hivatalos, elutasító vélemény »
  • Dán úttípusok »
  • A tényekhez igazodó úthálózat-fejlesztésért IV. »
  • A tényekhez igazodó úthálózat-fejlesztésért III. »
  • Eseménynaptár
     « 
     » 
    H K SZ CS P SZo V
    27 28 29 30 01 02 03
    04 05 06 07 08 09 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    Legfrissebb képtárak

    Célkeresztben a vízgazdálkdás

    A Vidékfejlesztési Minisztérium, a Magyar Hidrológiai Társaság, az Agrárkamara, és a Magyar Mérnöki Kamara Vízgazdálkodási és Vízépítési Tagozata hívta a szakembereket a vízgazdálkodás változásait és korszerűsítési folyamatait tárgyaló konferenciára.